Älska Sonia

image6

Ull och cashmere kan aldrig vara fel. Jag blir varm bara av att titta på den här kappan. Om jag blundar riktigt hårt och önskarönksarönskar så det knakar, kanske den blir min. Eller inte.
Kjolen. Mmmm... Kjolen... Fast man kan garanterat hitta en liknande på H&M för en avsevärt billigare peng.
I Paris finns finns en Sonia Rykiel outlet där man kan köpa halsduk (nu var jag nära att skriva lösvikt) i metervara. Har man inte möjlighet att åka till Paris tjoffbompang bara sådär kan man ju alltid titta in hos Mrs H.
Alltså. Det borde vara kriminellt att göra så fina vantar. Kolla färgen. Kolla rosetten. 700 kronor för vantar känns dock lite onödigt. Eller...? Vill ha.
Sugen på lite choklad? Sonia Rykiel har designat en chokladkollektion i samarbete med Ladureé Paris. Den lanserades 2005, vilket stör mig som tusan, eftersom jag bodde i Paris 2005. Jag missade Soniachokladen. Jag grämer mig. Och varför började jag skriva om choklad? Nu blev jag sugen, ju.
Det är något med rosor som gör mig galen. Jag älskar rosor. Jag kommer bli en galen rostant när jag bli gammal. Rykiel Rose inhandlades på en flygplats för några år sedan och har räckt länge, länge. Fortfarande en skvätt kvar. Egentligen lite väl stark doft för min smak, men hey. Den är rosa och formad som en tröja. Nuff said.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vantarna är totalt underbara!

2007-12-20 @ 17:47:02
URL: http://linnealinnea.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0