Önskelista

326647-10

Jag har lite svårt att förstå att det är jul om...yikes...5 dagar! Jag som knappt har packat upp julpyntet. Däremot åt jag pepparkakor igår. Många pepparkakor. Jag är jättesnäll nu. Fast så snäll att tomten knackar på med en säck full av ovanstående godbitar blir jag nog aldrig... Men jag ger inte upp hoppet om att en dag ha en Mulberry Annie i min ägo.

På NK finns det ett ex av Hopes Grace boots kvar - i MIN storlek. Ett tecken? Jag gillar inte skoletter, men här är jag villig att göra ett undantag.

Voluspa Huckelberry doftljus... Doftar helt... helt... underbart. Finns på eBay för halva priset, men med frakt blir det ingen större skillnad mot vad man får betala i butik här... Handkrämen luktar lika ljuvligt. Högt upp på önskelistan. Ljus eller lotion? Måste jag välja? Hmmm...

Böcker! Jag får aldrig nog av böcker. Borde passa på och läsa under jullovet, sedan blir det kurslitteratur igen... Anna Gavaldas böcker - ge mig allihop! Kan läsa henne om och om igen.

Choklad står alltid på min önskelista. Tryfflar från La Praline och marsipangrisar från Bräutigams. Annars ingen jul.

Jag har flera sjalar, men ingen äkta pashmina. Tomten kanske kan ta en tripp till Dubai och införskaffa en åt mig?

Pengar... Eftersom jag åker till London i mitten av januari hade det suttit rätt fint med ett litet resebidrag. Eller shoppingbidrag... Opersonligt, men uppskattat...

Billig och bra önskelista. Not...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0